Bedrijfsprofiel

De activiteiten binnen Adviesgroep Midden-Brabant zijn op 1 april 1998 gestart in nauwe samenwerking met LDE Accountants te Goirle, met als doel het ondersteunen en begeleiden van bedrijven en ondernemingen op administratief gebied. Door middel van instructie, begeleiding bij het opzetten van de administratie, het verzorgen van de administratie eventueel door detachering, het adviseren, het controleren van de administratie, en het verzorgen van de benodigde fiscale aangiften en de tussentijdse cijfers.

De eerdere genoemde activiteiten zijn ontstaan doordat er vanuit de markt steeds meer vraag kwam naar administratieve begeleiding zoals eerder is omschreven. De ondernemers willen steeds meer de administratie in eigen beheer houden zodat ze steeds informatie hebben die up to date is, en tevens kosten kunnen besparen. Echter de meeste ondernemers beschikken niet over de benodigde ervaring op administratief gebied om dit geheel zelfstandig te kunnen doen, vandaar dat professionele instructie en begeleiding noodzakelijk is om alles in goede banen te kunnen leiden.

Adviesgroep Midden-Brabant werkt samen met een aantal bedrijven in de regio met verschillende disciplines, zoals accountancy, fiscale zaken, verzekeringen en juridische zaken, waardoor u altijd verzekerd bent van een deskundig en goed advies.

Momenteel zijn er 6 personen werkzaam binnen Adviesgroep Midden-Brabant,
met ieder een takenpakket binnen de organisatie:




Frank Hijstek (Contact)

Frank begeleidt de financiële administratie van diverse klanten op locatie bij bedrijven. Ondersteunt startende ondernemers met het ondernemersplan en financiering van de onderneming, en adviseert met betrekking tot het voeren van de administratie. Tevens zorgt hij voor de installatie, instructie en begeleiding als ondernemers de administratie zelf willen verzorgen. Ook draagt hij zorg voor het samenstellen en bespreking van jaarrekeningen, en de bijbehorende fiscale aangiften.



Kim van Ginneken (Contact)

Kim verzorgt en begeleidt de financiële administratie van diverse klanten, zowel op locatie bij bedrijven als bij ons op kantoor. Verzorgt de volledige loonadministratie voor onze klanten, en draagt zorg voor het samenstellen van jaarrekeningen en de bijbehorende fiscale aangiften.


Hella Linkels (Contact)

Hella verzorgt en begeleidt de financiële administratie van diverse klanten, zowel op locatie bij bedrijven als bij ons op kantoor. Verzorgt de volledige loonadministratie voor onze klanten, en draagt zorg voor het samenstellen van jaarrekeningen, en de bijbehorende fiscale aangiften.




Rianne Aleman (Contact)

Rianne verzorgt en begeleidt de financiële administratie van diverse klanten, zowel op locatie bij bedrijven als bij ons op kantoor. Daarnaast verzorgt zij de samenstelling van de rapporten t.b.v. jaarrekeningen.


Joyce van der Velden (Contact)

Joyce verzorgt en begeleidt de financiële administratie van diverse klanten. Daarnaast verzorgt zij de samenstelling van de rapporten t.b.v. jaarrekeningen.


Minuska Maduro (Contact)

Minuska verzorgt en begeleidt de financiële administratie van diverse klanten, zowel op locatie bij bedrijven als bij ons op kantoor. Verzorgt de volledige loonadministratie voor onze klanten, en draagt zorg voor het samenstellen van jaarrekeningen.